ارزشهای سازمانی بازرسی سدید

ما در بازرسی سدید براین باوریم که ارزش­های سازمانی زیرساخت فرهنگ سازمانی و شرط رشد و بقای سازمان است.

بدین لحاظ ارزش­های ذیل را بعنوان ارزش­های محوری شرکت مشخص نمودیم :

۱- مشتری مداری : ما درک خواسته‌ها و نیازهای مشتریان و پاسخگویی و تامین آن‏را جهت کسب رضایت آنان به‏ عنوان شرکای سازمان وظیفه خود می‌دانیم.

۲- شایسته سالاری و کرامت انسانی : استفاده از متخصصین با بهترین توانایی و تخصص و ارج نهادن به آن سرلوحه فعالیت‌های منابع انسانی شرکت می باشد.

۳- تفکر محوری : اتکاء به منطق اقتصاد سالم در کنار ایجاد راهکارهای جدید و نوآورانه مسیر ایجاد ارزش افزوده را ترسیم می نماید.

۴- مشارکت و کارتیمی : راهبرد کلیه‌ فعالیت‌های شرکت به‏ صورت مشارکتی و ایجاد چنین فضایی از سیاست‌های اصلی شرکت می باشد.

۵- تحول گرایی و بهبود مستمر : شرکت به استفاده از خلاقیت و نوآوری و همچنین ارتقای کیفی فرآیندها و عملیات خود به منظور برخورداری از بهترین اثربخشی تاکید دارد.

۶- اخلاق محوری : ما تعهد داریم وظایف محوله را با درستکاری، صداقت و رازداری حرفه‏ ای و به‏ صورت شفاف، صحیح و به‏ موقع انجام دهیم.

۷- ایمنی و حفاظت از محیط زیست : شرکت بر انجام کلیه فعالیت‌ها در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از اتلاف منابع با تاکید بر ارتقاء فرهنگ ایمنی نظر ویژه‏ای دارد.

دستیابی به اهداف فوق، با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد، دانش فنی روز، بکارگیری تجهیزات پیشرفته و مشارکت فعال کارکنان مبتنی بر استراتژی و برنامه ­ریزی هدفمند شرکت و استفاده از توانمندی­های بخش خصوصی حاصل می گردد.