ما در بازرسی سدید براین باوریم که ارزشهای سازمانی زیرساخت فرهنگ سازمانی و شرط رشد و بقای سازمان است.
بدین لحاظ ارزشهای ذیل را بعنوان ارزشهای محوری شرکت مشخص نمودیم :
۱- مشتری مداری : ما درک خواستهها و نیازهای مشتریان و پاسخگویی و تامین آنرا جهت کسب رضایت آنان به عنوان شرکای سازمان وظیفه خود میدانیم.
۲- شایسته سالاری و کرامت انسانی : استفاده از متخصصین با بهترین توانایی و تخصص و ارج نهادن به آن سرلوحه فعالیتهای منابع انسانی شرکت می باشد.
۳- تفکر محوری : اتکاء به منطق اقتصاد سالم در کنار ایجاد راهکارهای جدید و نوآورانه مسیر ایجاد ارزش افزوده را ترسیم می نماید.
۴- مشارکت و کارتیمی : راهبرد کلیه فعالیتهای شرکت به صورت مشارکتی و ایجاد چنین فضایی از سیاستهای اصلی شرکت می باشد.
۵- تحول گرایی و بهبود مستمر : شرکت به استفاده از خلاقیت و نوآوری و همچنین ارتقای کیفی فرآیندها و عملیات خود به منظور برخورداری از بهترین اثربخشی تاکید دارد.
۶- اخلاق محوری : ما تعهد داریم وظایف محوله را با درستکاری، صداقت و رازداری حرفه ای و به صورت شفاف، صحیح و به موقع انجام دهیم.
۷- ایمنی و حفاظت از محیط زیست : شرکت بر انجام کلیه فعالیتها در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از اتلاف منابع با تاکید بر ارتقاء فرهنگ ایمنی نظر ویژهای دارد.
دستیابی به اهداف فوق، با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد، دانش فنی روز، بکارگیری تجهیزات پیشرفته و مشارکت فعال کارکنان مبتنی بر استراتژی و برنامه ریزی هدفمند شرکت و استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی حاصل می گردد.