کیفیت نتیجه ترسیم اهداف درست، تلاش صادقانه، انتخاب هوشمندانه مسیر و اجرایی ماهرانه است.

ما در بازرسی سدید امیدواریم تا با ارائه راه حل های بازرسی و تضمین کیفیت با رعایت اصول انصاف و مسئولیت پذیری، اعتماد کارفرمایان، خریداران و فروشندگان را جلب نماییم.
شایستگی های کلیدی و تخصص اصلی سدید در ارائه خدمات بازرسی کیفیت جاری می شود.
پایبندی به اخلاق حرفه ای با تاکید بر درستکاری، رازداری و رعایت بی طرفی و استقلال و اعلام نظر حرفه ایی و مستدل در بازرسی ها، درک بیشتر نیازمندی های مشتریان و تلاش جهت دست یابی به سطح رضایت آنان، جذب سرمایه های انسانی آموزش دیده و دارای سوابق اخلاقی مثبت و تلاش در جهت افزایش دانش سازمانی و سطح رضایت مندی کارکنان، ایجاد سازوکارهایی برای افزایش سهم بازار با رویکرد کاهش هزینه ها و ارتقاء کیفیت کلیه سطوح شرکت موظفند در استقرار و حفظ سیستم های مدیریت کیفیت مشارکت فعال داشته باشند.